| 02 مهر 1399
پاسخگویی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد)

 پاسخگویی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد)

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، بطور زنده به 22 مورد از مشکلات و مسائل شهروندان قمی پاسخ داد.
یکشنبه، 23 شهریور 1399 | امتیاز: Article Rating

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازي استان قم، حسن صبوری با حضور در مرکز سامد استانداری قم به صورت تلفنی شنوای مسائل، مشکلات و پیشنهادهای شهروندان قمی در حوزه راه، مسکن و شهرسازی استان شد و دستورات لازم برای رسیدگی به آن ها را صادر نمود.

وی گفت: سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) بهترین وسیله ارتباطی بی ‌واسطه مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواست ها، گزارش ها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، به نحو ملموس تری آگاه شوند و برای رفع آن تدابیر بهتری را اتخاذ نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ضمن قدردانی از مدیران و کارشناسان دفتر بازرسی و مرکز ارتباطات مردمی با دولت (سامد) استان، پاسخگویی به مردم استان قم و حل و فصل و رسیدگی به مشکلات آنان را جزو وظایف قانونی، شرعی و اخلاقی مدیران دستگاه ها دانست.

گفتنی است سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد)، با هدف تسهیل دسترسی های مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه اندازی شده است.

لازم به ذکر است تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان می‌توانند از طریق تماس با شماره 111 مسائل و مشکلات خود را با کارشناسان سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) مطرح و پیگیری نمایند.

تصاویر
  • پاسخگویی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد)
ثبت امتیاز
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

حستجو

برچسب ها